Lära mig göra youtube-film.. Nå .. det ska väl inte vara omöjligt?

Jag har länge intresserat mig för internetmarknadsföring.. har förstått det är viktigt att kunna, men samtidigt inte riktigt fått till det med hur man ska göra..

Utbudet av kurser i Know How är förvisso rejält tilltaget för den som har obegränsade resurser.. och det har ju inte jag.. ännu… Så vad jag kommit fram till är att bästa sättet att lära sig är en väldigt prisvärd prenumeration där man kan lära sig alla möjliga viktiga verktyg.

Och för den ekonomiskt sinnade Elisabeth passar det utmärkt att samtidigt som jag själv lär mig så kan jag sprida vidare och kanske så småningom få det till en liten extra inkomst? .. så.. Idag har jag startat en ny sida av mig : https://www.facebook.com/NetworkElisabeth

Ny sida av mig

Ny sida av mig

Och mitt första projekt kommer bli att lära mig marknadsföring genom YOU-tube. Det kommer bli en riktig utmaning!  Hänger du med? Vad vill du lära dig? https://www.facebook.com/events/249409938517619/

Kommentera

